Micha
Reservering, 3w 2d geleden
Toen we binnen kwamen rook het al heerlijk. Eten is goed en eerder te veel dan te weinig! Gezellig personeel en niet te duur. Was een geslaagd diner.
Karine
Reservering, 1mnd 2w geleden
Arjan
Reservering, 1mnd 3w geleden
Carina
Bestelling, 1mnd 3w geleden
Sylvia
Reservering, 1mnd 4w geleden
Laura
Reservering, 1mnd 4w geleden
We hebben lekker gegeten. Vlees was lekker zacht en de service was prima. Snelle en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.
Coby
Bestelling, 2mnd 3d geleden
Keurig op tijd bezorgd, goed van smaak en temperatuur.
Jan
Reservering, 2mnd 6d geleden
Mark
Reservering, 2mnd 3w geleden
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel